24 Mayıs 2015 Pazar

yaz tatilini planlayan yohmidur

Ekşın gerek bana ekşın gerek şu sınavlar bitse (pireyse ( ve bunu okuyan hayattan sogur (dusun ne haldeyim ( yada aman bunu mu dusuncen git sinavina calis ( sevdim bu parantez icinde parantez acma olayini)) diyorum ondan sonrasina planladigim bir şey yok ben ne zaman bu kadar heyecansiz oldum ya ki ben hayat doluydum bir zamanlar. Dün liseden kalma fotoğraflara baktim ne kadar içten guluyormusum ciddi ciddi kafama takildi ve ikisini yan yana koyup karsilstirdim aradan uzun yillar gecmedi sonucta ne kadar fark var durusumda gulusumde bakisimda şaşırdım.
çok radikal kararlar aldim zaten her ay en uç noktada düşünce değişiklikleri yasadim. 21 yillik insanim ömrümde bu kadar degisken olduğum bir yıl hatırlamıyorum. Acaba diğer ay nasıl bi karar alcam çok merak ediyorum.  Bu zamana kadar hiç aklimin ucundan gecmeyen şeyleri hayat akisima tam yerlestirdim derken hoopp fikrim degisti ve tekrardan duzenlemeye calistim ve bu farkedis sirasinda yaşadığım duygu gecisleri.. daha bir gün oncesine kadar baska bir seyi ustlenirken ertesi gun tamamen farkli yada kismen farkli bir düzenleme getirdim. Bilmiyorum hala cok karışık kafam ve belkide hayatimda ilk defa pisman olmaktan korkuyorum.  Çünkü ben hatalari pismanlikla karsilayan biri degilim bana kattiklarina bakarim ama bu köklü bir degisiklik ve pisman olursam cok pisman olurum evet harika bir cümle oldu kendimi tebrik ediyorum yazim yanlislarini duzeltmedigim gibi birde saçma sapan cumlelerle desteklemem cok iyi oldu cokta guzel oldu.

2 yorum:

  1. Hataları pişmanlıkla karşılamak zaten bir hastalık
    eriyip eriyip buharlaştırıyoruz kendimizi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur olup yağcaksak buharlaşalım be :)
      (Şair gibi laf ettim :D)

      Sil